PDA

Ver la versión completa : Ja arriben als marcians

Lluis Surralles
12/06/2021, 12:13
L´altre dia vaig fer una sessió de bodegons per al tema obligat "Estris de cuina". N´he fet vàries verssions. Vull deixar palès que no és un muntatge. L únic que l´he fet es canviar el cel (que no en tenía) amb la nova eina de photoshop.13575

Jaume Franch
12/06/2021, 22:04
Excelent idea!.

Pepe Peñafiel
13/06/2021, 13:57
Estoy de acuerdo, excelente idea .
Quizá para mis gustos la luminosidad en zonas oscuras ( el sacacorchos de la derecha) y altas luces (un par de nubes) están algo forzadas.
Pero no desmerece l imagen. Me parece un guiño a la imaginación

Narcis Arpi
14/06/2021, 11:07
La idea és interessant. Se que t'agraden fosques, però els llevataps pel meu gust, massa. El fons escollit és interessant, però estic d'acord amb el que diu en Pepe.

Lafebre
14/06/2021, 12:18
També coincideixo amb el comentari d'en Pepe. A la zona gris del cel per sobre de l'estri de l'esquerra hi apareixen unes franges de color rosat-magentós que normalment són el resultat d'un excés de manipulació en el Jpeg (artefactes). En aquests casos, si no es poden evitar, sempre és millor desaturar la imatge al 100% un cop es dóna per acabada del tot.

Cisco Dura
17/06/2021, 15:37
Deixant de banda les observacions tècniques que t'han fet els companys, amb les quals jo també estic d'acord. Val a dir que la imaginació fa enveja (sana, però al cap i a la fi enveja), jo no hagués sabut imaginar com representar "ja arriben els marcians" com tu has fet.