Ver la versión completa : Ja arriben als marcians
Lluis Surralles
12/06/2021, 12:13
L´altre dia vaig fer una sessió de bodegons per al tema obligat "Estris de cuina". N´he fet vàries verssions. Vull deixar palès que no és un muntatge. L únic que l´he fet es canviar el cel (que no en tenía) amb la nova eina de photoshop.13575
Jaume Franch
12/06/2021, 22:04
Excelent idea!.
Pepe Peñafiel
13/06/2021, 13:57
Estoy de acuerdo, excelente idea .
Quizá para mis gustos la luminosidad en zonas oscuras ( el sacacorchos de la derecha) y altas luces (un par de nubes) están algo forzadas.
Pero no desmerece l imagen. Me parece un guiño a la imaginación
Narcis Arpi
14/06/2021, 11:07
La idea és interessant. Se que t'agraden fosques, però els llevataps pel meu gust, massa. El fons escollit és interessant, però estic d'acord amb el que diu en Pepe.
També coincideixo amb el comentari d'en Pepe. A la zona gris del cel per sobre de l'estri de l'esquerra hi apareixen unes franges de color rosat-magentós que normalment són el resultat d'un excés de manipulació en el Jpeg (artefactes). En aquests casos, si no es poden evitar, sempre és millor desaturar la imatge al 100% un cop es dóna per acabada del tot.
Cisco Dura
17/06/2021, 15:37
Deixant de banda les observacions tècniques que t'han fet els companys, amb les quals jo també estic d'acord. Val a dir que la imaginació fa enveja (sana, però al cap i a la fi enveja), jo no hagués sabut imaginar com representar "ja arriben els marcians" com tu has fet.