Ver la versión completa : L´ombra del fanalet
Lluis Surralles
22/06/2021, 08:16
Prova feta ahir per la tarda. Llum del sol. Tema Ombres
13591
Jaume Franch
22/06/2021, 12:29
Bona diagonal.
Narcis Arpi
24/06/2021, 11:19
Tens l'ombra que estàs buscant, però penso que hauries de donar una mica més de lluminositat general, tot i que t'agraden fosques.
Me gusta tal cual.
Analizando la foto me resulta chocante ver el fanal encendido en contraposición a la gran cantidad de luz que ilumina el suelo.
¿será debido al susto con las nuevas tarifas eléctricas que no puedo dejar de pensar en el "derroche" que supone tener encendida una vela cuando aún es de día?
La foto està força bé, però té raó l'Alfredo que resulta xocant veure el fanal encés i, alhora, la quantitat de llum que il·lumina el terra. Però vaja, aquest fet no perjudica la qualitat tècnica de la foto. La composició és bona. Coincideixo amb en Narcís que una mica més de detall a les textures del fons no li aniria malament.
Pepe Peñafiel
27/06/2021, 11:31
Excelente juego de diagonales. Las sombras tienen detalle, independientemente que pueda mejorarse algo mas y conociendo tus gustos personales de luminosidad creo la has dejado en tu punto exacto. Me gusta
Joan Carres
27/06/2021, 11:33
Bona foto. Coincideixo amb els companys: la bona diagonal, una mica més de detall a la paret del fons. Que l'espelma estigui encesa també em xoca amb tanta llum, però hi veig un element molt necessari a la foto, és el primer que veig i em porta a la resta de la foto. És això el que es diu punt de fuga? Afegiria que veig una petita component groga-verdosa a la fusta, que, personalment, disminuiria.
Lluis Surralles
29/06/2021, 13:17
Jo penso que l´espelma està encesa perque l´usuari l´ha encès per tal d´entrar a un lloc fosc i, es clar, l´ha d´encendre a un lloc a ón hi hagi llum.
Lluis Surralles
29/06/2021, 13:18
Gràcies per les vostres opinions.
Cisco Dura
07/07/2021, 14:48
Sa primera vegada que la veig veure el que més en va cridar l'atenció va esser el fanal encès i la quantitat de llum ambient, és com si alguna cosa anés en contra d'altra. Per jo també en el fons li falta un poc més de detall en les textures.