PDA

Ver la versión completa : A la dreta de la platja



Raul Sintes
03/07/2021, 10:44
Darrerament estic poc actiu amb fotografies de paisatge, així és que poc o gens he participat en aquet apartat del foro, però com solem dir “todo se andará”
Vos presento aquesta foto feta a f/9; Iso 200; focal 20 mm; 4 ‘ exposició; filtro ND 10 passos i filtro degradat de 2,5 passos.

13612

Uep. Ara que l'he pujada he vist uns halos que no havia vist abans. Vaig a mirar el què ha passat.

13613

Narcis Arpi
03/07/2021, 18:03
Està clara la reducció de l'halo, però tot i que amb menys intensitat, es veu a les roques més properes. El paisatge retratat està ben buscat. El que no m'acaba d'agradar és la diferència de sedositat obtinguda amb el filtre. Tinc clar l'origen, potser amb menys reducció s'igualaria una mica.

Joan Morro
03/07/2021, 22:43
Els halos poden ser deguts al moment de gravar-ho, la imatge pesa 500kb...

Me sembla que hauria necessitat un poc més de temps d'exposició. 4s és similar o inferior al període de l'onatge i tal vegada per això li falta sedositat al fons. També li veig una cosa rara al primer pla, no sé si és sobreenfocat o si és una col·lecció de petits halos amb el gran contrast a la zona verda

Jaume Franch
04/07/2021, 00:02
Millor la segona.

Joan Carres
04/07/2021, 09:50
Bona foto. M'agrada la composició. Com a en Narcís, no m'agrada diferència de sedositat al mar de la part esquerra respecte a la de la dreta. Narcís: dius que saps l'origen. El pots explicar?

Lluis Surralles
04/07/2021, 19:12
Bons colors i enquadrament. Veig molt de renou a les roques de baix, al primer terme, que has rectificat una mica en la segona foto, pero penso que no ha estat suficient. Llàstima.

Lafebre
05/07/2021, 11:12
Com que ja t'han comentat lo de la diferència de sedositat, només dir-te la gran enveja que tinc de no poder gaudir d'aquests magnífics indrets cada dia. Ah!, potser que algú et comenti que l'horitzó cau una mica cap a l'esquerra, però això té molt fàcil solució. Molt bonica foto, Raül.

Raul Sintes
06/07/2021, 11:44
Hola companys.
Fer les coses de pressa no sempre un obté bons resultats i és el què m’ha passat en aquest cas, les dades que vaig posar per obtenir aquesta imatge són correctes, però no per la imatge que vaig pujar si no per la que pujo ara al foro.
Lo cert és que la primera imatge que vaig pujar és el resultat de dues exposicions amb dues velocitats diferent i processades en HDR amb CR. I vist el resultat la vaig descartar, però a l’hora de pujar-la al foro no me ne vaig adonar del error. Així és que vos demano disculpes.

13621

Joan Morro
06/07/2021, 17:22
Molt millor!

Narcis Arpi
07/07/2021, 13:28
Tot equilibrat! Personalment, no m'acaban d'agradar aquelles fotografies que semblen més un mar de núvols, que aigua de mar. Amb el comentari no vull treure cap mèrit a la fotografia.

Cisco Dura
07/07/2021, 15:21
sense cap dubte la darrera molt millor.

Joan Carres
07/07/2021, 17:54
Ara queda tot explicat, Raül. Molt bé! Bona foto!
El que ha passat m'ha recordat una frase d'un escriptor, en la que un senyor deia al seu majordom: "Visteme despacio, que tengo prisa"
Coincideixo amb en Narcís en què el mar té un lleuger aspecte d'una boira.

Jaume Franch
11/07/2021, 18:03
Aquesta foto és la que val. Estic per proposar-te fer cau-i-net: esborrar aquest fil i tornar a publicar aquesta foto.
Partint d'aquí, vull dir-te que em sembla molt equilibrada, que la sedositat no em molesta gens i que potser retallaria per dalt (núvols foscos).
Molt bona foto Raül.

Carlos Silvestre
11/07/2021, 18:57
Bien corregidos esos halos.
Destaco la composición y las adecuadas correcciones que has ido haciendo. Buena foto.

Raul Sintes
20/07/2021, 12:00
Si a tú te sembla be, no tinc cap inconvenient. Anula aquest fil i en obrire un altra amb la última foto presentada.