PDA

Ver la versión completa : Escalfament



Joan Carres
04/07/2021, 10:36
Segueixo amb els meus personatges. Aquestes dues ballarines estan escalfant al circ històric Raluy. Circ molt recomanable per haver conservat l'essència dels circs de meitat del segle passat.

13615

Nikon D750, Nikkor 24-70 f/2·8 a 34 mm, f/6.3, 1/80, ISO 1600

Jaume Franch
04/07/2021, 12:25
Bona, Joan. Aquestes són les fotos de retrat que a tu t'agraden, mostren un context, un moment.
M'imaginava quin efecte faría si no hagués sortit el cap de la segona ballarina...

Francisco Aviles
04/07/2021, 15:34
Bona, Joan
Interesant proposta den jaume

Lluis Surralles
04/07/2021, 19:09
Tot i esser conscient de la dificultat que comporta fer aquesta foto amb les condicions de llum que no son gens bones, insisteixo en el tema de lk´enfocament i el moviment. Comprenc la dificultat i em consta que no permeten tirar amb tres peus., La foto és molt interessant, pero aquesta manca de nitidesa...,

Joan Carres
04/07/2021, 21:38
És fantàstic estar en aquest fòrum perquè tothom diu el que pensa, tots veiem les fotos de forma diferent, i, això, es força enriquidor, ens ajuda a formar la nostra personalitat com a fotògrafs, i com a persones. Les meves fotos no són tècniques, no estan enfocades, estan mogudes, perquè no en sé de fotografia, però, crec que capten un moment, que per mi és important. El paral·lelisme de les cames de les ballarines és, per mi, més valuós que la foto estigui enfocada o moguda. Sóc un aprenent i amb els vostres consells podré aconseguir que, a més del paral·lelisme, que a mi m'agrada, la foto sigui millor tècnicament. Però, insisteixo, per mi el moment és més important que la tècnica. Moltes gràcies per ajudar amb els vostres comentaris.

Lafebre
05/07/2021, 11:41
No hi ha dubte que el moment captat és molt bo i simpàtic a la vegada. Coincideixo amb tu, Joan, en lo recomenable d'anar a aquest circ si es té l'oprtunitat de fer-ho. Amb l'Agrupació hi hem anat varies vegades en grup i tots els membres de l'equip Raluy s'han mostrat molt amables i hem tingut l'oportunitat de fer fotos, alguna de les quals m'ha donat força alegries. Una de les vegades ens van permetre fotografiar el procés de desmuntatge del circ. Tot un món. Pel qui li interessi, a Barcelona acostumen a actuar per les festes de Nadal i ho allarguen ben bé tot gener i febrer. Bona foto, Joan!

Narcis Arpi
05/07/2021, 16:02
Bon moment captat Joan. Estic del tot d'acord amb tu, que davant d'un d'aquests moments, millor fer la fotografia que abandonar perquè pensem que no quedarà prou bé.

Lluis Surralles
05/07/2021, 19:04
Certament Joan que la foto és bona. El moment, ideal. Jo l´ùnic que he volgut exposar es com haguès pogut quedar millor. No m´he sapigutut explicar. Màxim si tenim en compte que jo també soc dels que valoren mes l´idea i el moment que la tècnica. Però hi ha d´esser. Quan al Circ Raluy, fa un temps que erls de Sant Adrià els van demanar per anar a fer fotos i, segons que em van dir, volien cobrar 300 €.

Cisco Dura
07/07/2021, 15:08
El que més m'agrada de tot és aquest comentari :"Sóc un aprenent i amb els vostres consells podré aconseguir que, a més del paral·lelisme, que a mi m'agrada, la foto sigui millor tècnicament. Però, insisteixo, per mi el moment és més important que la tècnica", que a més jo també m'hi adheresc. El moment, el fet de ser-hi pot, tenir igual o més importància que la tècnica.