PDA

Ver la versión completa : Ametller 2



Lluis Surralles
04/07/2021, 19:25
De la visita a la Casa Ametller de Barcelona em va quedar aquesta foto que avui he recuperat. Tal i com ja us vaig dir està presa amb el mòvil.13617

Joan Carres
04/07/2021, 22:02
Fantàstics mòbils! Fantàstica fotografia! Per què gastem tants diners en aparells fotogràfics quan tenim aquests fantàstics mòbils? (Disculpeu la repetició de fantàstic, feta a posta). Segur que la component blava del terra, deguda a una barreja de llum natural i artificial, es pot corregir en qualsevol dels nostres programes de processar.

Jaume Franch
05/07/2021, 11:13
Una de les millors fotos que he vist teves.
Com diu en Joan, fantàstica captura gràcies a la tecnologia del telèfon mòbil.
Aquesta tonalitat blava jo crec que és "natural" procedent del vitrall que li fa de filtre. Jo no tocaría res.
EscarapelaFF 100x
Per curiositat, m'agradaria saber els paràmetres i el tipus de mòbil amb el que s'ha fet aquesta foto, així com si has processat l'imatge original.

Lafebre
05/07/2021, 11:21
Molt bona foto, Lluís. La composició, mostrant-nos la taula parada, la làmpada i el vitrall és un grasn encert. M'agraden molt les llums i com has resolt el contrallum de l'exterior. Felicitats, Lluís.
EscarapelaFF 40x

Narcis Arpi
05/07/2021, 16:05
M'afegeixo als comentaris anteriors. Potser no de les millors com diu en Jaume, ja que algunes relacionades amb el basket a mi m'agraden mes.

Francisco Aviles
05/07/2021, 16:51
LLuis !!
Bona foto de tot
​la casa una passada..

Lluis Surralles
05/07/2021, 19:42
Gràcies pels comentaris, companys. De totes formes no em dona massa moral que em digueu que és una de les millors fotografies que he exposat perque, apart d´algunes millores amb el PS, no hi vaig intervenir massa. Tot ho feia la mòvil. Quan als paràmetres que em demana en Jaume els he tingut que buscar perque no m´els havia ni mirat. El que dic: ho fa tot el móvil. Telèfon Xiaomi, Mod. 2002 J9G, Iso 54, 1/50, f. 1,79 presa el diumenje 7/3/2021 a les 11,46. Perdó: en l´ùnic que vaig intervenir va esser en l´enquadrament i apartant la gent que es posava pel mig.

Cisco Dura
07/07/2021, 15:09
De dalt de tot. Sense comentaris LLuis.