PDA

Ver la versión completa : Nits d'estiu...



Eva Abril
12/07/2021, 20:50
Canon EOS-1DX f/4 / 25 s. / ISO-6400 / 24 mm.
Aquest passat dissabte no vaig poder venir però espero poder fer-ho a la propera sortida. No som gaire experta en fotografia de nits, però vaig fent i aprofitant les nits d'estiu i disfrutant de les maravelles de l'univers...
13647

Jaume Franch
12/07/2021, 21:33
Tots hem començat.
Els que han anat perseverant, s'han convertot en experts.
D'altres hem quedat en experts potencials.

El tema que presentes és quasi "obligat" i t'ha quedat molt be.
Per si no ho saps encara, veuràs que el processat d'aquestes nocturnes és molt especial.
Un poquet de contrast a la zona del cel crec que li aniría be. Prova-ho. I, tot el contrari, les altes llums dels illots, pot ser estàn un pel sobre-exposades.
Recordes quan vas fer aquesta foto?

Narcis Arpi
13/07/2021, 11:33
Poc puc opinar perquè no sóc ni "expert potencial". Com et diu en Jaume segueix.

Lafebre
13/07/2021, 19:24
Coincideixo amb en Jaume en que t'ha quedat molt bé. Com hauràs pogut veure, tens veïns d'illa membres de Fotofinde que són veritables mestres (també) en aquest tipus de fotos. Aprofita els seus consells el màxim que puguis. Segueix, segueix, Eva.

Cisco Dura
14/07/2021, 14:41
Tan sols dir que jo també vaig tenir una primera vegada i per cert encara estic amb açò. Segueix, que és un món apassionant

Carlos Silvestre
14/07/2021, 16:44
Mírate tutoriales de procesado de VL. Los hay a montones y se aprende mucho para sacar todo el encanto a las estrellas.
Creo que si nos llamas a cualquiera de los que nos gusta este tipo de fotografía (Bep, Joan, Jaume, etc...) podemos ayudarte.

Lluis Surralles
14/07/2021, 18:48
Trobo que, per ser la primera foto que fas d´aquest tipus, t´ha quedat molt bé, tot i que jo no soc un expert. Tu a Menorca tens tots els medis per practicar. Tens cales netes de contaminació lumínica i tens uns companys fotofinderos que en són mestres. Endevant.

Pepe Peñafiel
15/07/2021, 22:56
Totalmente de acuerdo con la opinión de Lluis. Muy buen inicio.

Eva Abril
16/07/2021, 20:23
Moltes gràcies pels comentaris. Sé que en el grup hi ha grans mestres d'aquest i altres tipus de fotografia i agraeixo molt tots els consells. He provat de donar-hi més contrast i de treure llum dels illots. La foto la vaig fer la setmana passada i eren sobre la una de la matinada. Així ha quedat:
13651

Joan Carres
17/07/2021, 09:13
La foto és molt bona i ha millorat molt amb els savis consells dels companys. Si això és el principi de les teves fotos nocturnes, no puc ni imaginar a on arribaràs. Felicitats! No aturis!

Raul Sintes
20/07/2021, 12:50
La segona foto ha millorat bastant, però jo provaria de baixar una mica la temperatura del cel.