Ver la versión completa : Music de carrer a San Petesburgo
Lluis Surralles
18/07/2021, 11:22
Ahir, per casualitat, vaig veure una pelicula gravada a San Petesborgo i em va despertar records del viatge que hi vam fer fa tres anys. Vaig cercar fotos del vitge i, entre moltes vistes d´aquesta Ciutat tan bonica i monumental em va sortir aquesta que m´agrada força. No recordo si, en el seu moment, ja la vaig penjar.13653
No recordo haver-te-la vist penjada, Lluís. Entenc que t'agradi força. A mi també m'agrada, sobretot l'enquadrament i la perpectiva. Ja sé que t'agraden "fosquetes", Lluís, però en qualsevol cas trobo que hi ha massa negres sense detall, fet que li resta riquesa de matisos a gran part de la foto, principalment al primer i mig pla.
Joan Carres
18/07/2021, 20:34
Molt, molt bona, Lluís. En aquesta foto veig una lliçó de composició: el subjecte centrat a la foto i als cercles, que a la vegada et porten a ell. Les línies de fuga que passen per un pont. La profunditat. La gent a un segon pla. Gràcies per la lliçó i felicitats per l'obra.
Si, com molt bé diu en Vicenç, una mica de detall en els negres encara la milloraria. També diu que això és habitual en les teves fotos. Potser és una qüestió de calibració o ajust de la teva pantalla.
Lluis Surralles
18/07/2021, 21:11
En el móvil la veig molt més fosca que en el monitor. En aquest cas us he de donar la raó. Potser és el monitor. Les aclariré abans de penjar-los.
Narcis Arpi
20/07/2021, 11:37
Comparteixo les dues opinions anteriors. Tot i que t'agraden fosques, aquí potser cal una correcció. Com a composició molt ben buscada.
Jaume Franch
24/07/2021, 13:08
D'acord amb els companys.
Tot apunta que, fins ara, has estat veient les nostres fotos un pel clares. Ara, quan corregeixis (calibris) el teu monitor, a veure què en penses del teu gust per les fotos fosques.
Cisco Dura
04/08/2021, 11:45
Reincidint amb els comentaris dels companys sobre que està un pèl fosca, a part de pugui ser per equilibrar el monitor, i el teu gust perquè siguin un pèl fosca, aquí en dona l'impressió que has fet un vinyetetjat un pèl massa fosc, em sembla. Ara la foto és bona de composició, profunditat i en blanc i negre m'agrada.