PDA

Ver la versión completa : Alegria i tristor

Lluis Surralles
20/07/2021, 17:53
Aquesta foto té molts anys. Tants que va esser presa en analògic. Quan es treballaba en analògic i es processaba en el laboratori vaig fer alguns experiments de fusionar algún retrat amb un fons d´arpillera. L´altre dia ho vaig voler provar en photoshop i, no podia ser d´un altre manera, amb aquesta foto. Que us sembla. Espero, com sempre, opinions sinceres.
13657

Joan Carres
23/07/2021, 10:08
M'agrada moltíssim aquesta foto, Lluís. L'enquadrament, el processat, l'expressió, el missatge... M'agrada tant que crec que la textura d'arpillera no li fa cap bé, sinó el contrari, em distreu i no em deixa gaudir d'una foto bellíssima. Felicitats. Dobles felicitats si l'hi treus la textura.

Lluis Surralles
23/07/2021, 18:27
Moñtes gràcies Joan pel comentari i la sinceritat.

Jaume Franch
24/07/2021, 13:03
D'acord amb en Joan,
De tota manera, el joc de la textura de l'arpillera té la seva gràcia.

Lafebre
25/07/2021, 20:10
Si mal no recordo, Lluís, ja havies pujat aquesta foto (sense arpillera, esclar) al Foro. D'això fa ja molt de temps, però recordo que em va agradar molt. En aquest cas, coincideixo amb en Joan que la trama de l'arpillera és massa marcada i no afavoreix gaire al resultat final. L'idea, però, la trobo molt bona i provaria amb trames més petites i/o amb una fusió diferent de capes.

Cisco Dura
04/08/2021, 11:39
Coincidesc amb els companys, a jo m'agrada posar textures a certes fotos, el complicat sol ser trobar-les que siguin adequades al tema de la foto, en aquesta en passa el mateix que els companys la trob massa forta.

Pepe Peñafiel
08/08/2021, 18:13
Esta imagen me encanta. La textura es una apuesta personal que no me desagrada, Lluis