Ver la versión completa : Negre o Hawaiana?
Joan Carres
02/08/2021, 18:59
Al ja mencionat concert de Vulcano, banda tribut a Gènesis, vaig demanar, que, a més del concert, em deixessin fer fotos dels preparatius del concert. En aquesta en Shanti, líder de la banda, que sabia perfectament quina nota tocar, i quan, en tot el concert, dubtava si havia de portar una camisa negra o amb estampat hawaià. Va guanyar la hawaiana.
Buscava una foto viva, amb moviment, encara que impliques una falta de definició.
13673
Nikon D850, Nikkor 28 f/1.8, f/2.2, 1/25, ISO 100
Cisco Dura
04/08/2021, 12:18
Uauuu. M'encanta, processat, moment, inclús els personatges que surten reflectits dins el mirall (he tingut els meus dubtes si havien de sortir o no) però al cap i al fi situen un ambient. Per jo molt bona.
Lluis Surralles
06/08/2021, 13:48
Em sembla una excelent foto. M´agrada, fins i tot, el moviment. Però em preocupa que en el mirall quedi tallada la mà dreta. Posats a dir, també haguès eliminat aquests personatges reflectits al mirall. Ets valent tirant fotos. T´atreveixes amb tot i aixó és bo. Endevant.
Narcis Arpi
06/08/2021, 20:07
Moviment ben expressat. M'agrada el resultat del blanc i negre. Personalment no m'acaba d'agradar la situació de les altres persones, però com que no és una foto d'estudi, cal acceptar-ho.
Raul Sintes
07/08/2021, 11:10
En aquest tipus de fotografia entenc que el més important és captar el moment sense importar gaire si està ben enfocat o no el subjecte, aquesta sensació de moviment li dona acció i realisme i és un plus destacat en contrast amb una fotografia ben enfocada i estàtica. Excel·lent imatge.
Joan, crec que tens una potencial molt bona foto, però opino que cal "arrodonir-la". Per mi, els dos personatges de la dreta fan més nosa que servei, a la foto. Distreuen molt l'atenció d'on hi ha la veritable força de la imatge. Et proposo que facis el següent, a veure si t'agrada. Per la dreta, la retalles sense manies just perquè no es vegi gens del cap del primer personatge. Per dalt, la retalles una mica just perquè la tira de bombetes neixi a l'angle superior dret. D'aquesta manera la foto és molt més "neta" i les diagonals resultants porten la mirada directament on hi ha el punt de força de la imatge. Però vaja, això és només la meva manera de veure-la.
Jaume Franch
08/08/2021, 19:04
Excel·lent foto.
Pel meu gust, no retallaría res i menys encara aquest braç dret que surt al mirall.
Estàs aconseguint el teu objectiu.
Joan Carres
13/08/2021, 11:18
Disculpeu que contesti a un tema de ja fa dies. Però he de dir que el suggeriment d'en Vicenç ha estat magnífic. La foto ha millorat moltíssim pel meu gust. Moltes vegades tenim coses, que ens agraden molt, davant els nostres ulls, i no sabem veure-les. Fer-les veure és un dels grans valors d'aquest fòrum. Gràcies a tots per ser-hi i gràcies especials a en Vicenç per aquest cas.
EscarapelaFF 40x pel suggeriment.
Foto retallada:
13689
Disculpeu que contesti a un tema de ja fa dies. Però he de dir que el suggeriment d'en Vicenç ha estat magnífic. La foto ha millorat moltíssim pel meu gust. Moltes vegades tenim coses, que ens agraden molt, davant els nostres ulls, i no sabem veure-les. Fer-les veure és un dels grans valors d'aquest fòrum. Gràcies a tots per ser-hi i gràcies especials a en Vicenç per aquest cas.
Celebro que la meva opinió t'hagi anat bé, Joan. :)
Carlos Silvestre
15/08/2021, 13:52
Perfecta ha quedado. No hay sugerencias que por mi parte que puedan mejorar la foto.EscarapelaFF 100x