PDA

Ver la versión completa : Mirada

joangomila
02/08/2010, 21:42
Després d'haver pujat la foto de la meua filla petita al foro de dubtes pel tema de la qualitat de la imatge una volta pujada a la galería i d'haver arribat a conclusions bastant satisfactòries, en Jaume ha tingut la deferencia de fer-me un tutorial per tal de millorar la foto (que segons vaig dir per manca de temps l'havia pujada sense retocar).

Crec que després de seguir les indicacions d'en Jaume la foto ha millorat bastant (esper no haver-me deixat cap passa i haver encertat amb els parametres que m'ha indicat), però amb el tema de desenfocament selectiu del fons m'ha quedat un dubte sobre si deixar els cabells enfocats o desenfocats per tal de donar-li més importancia a la mirada de na Teresa.

Així que he fet les dues opcions i vols les deixo per a que em doneu la vostra opinió.
Amb quina vos quedau?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=42147 &g2_serialNumber=2

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=42143 &g2_serialNumber=2

imported_admin
02/08/2010, 22:54
Per mí, enfocats. Aquets ulls tenen prou força com perque els cabells enfocats no ens distreguin de la seva mirada.

victormijares
02/08/2010, 23:35
Por mi tambien, enfocados. La mirada ya se va donde tiene que irse que es a los ojos de tu hija :)

PepePenafiel
03/08/2010, 06:21
De acuerdo con los compañeros, cabellos enfocados. Estoy de acuerdo en que esta mejor con le fondo desenfocado.

CarlosSilvestre
03/08/2010, 07:40
¡Jo: qué pena el fondo! Esa preciosa, brillante y bien enfocada mirada merecía otro fondo. Es un perfecto retrato de una adolescente en plena ensoñación.

anafranco
03/08/2010, 14:47
a mi tambien me gusta mas la primera
la modelo de lujo

joangomila
03/08/2010, 16:17
En un principio cuando estaba haciendo los retoques tuve dudas y por eso pensé en pedir vuestro consejo.

Una vez las tuve colgadas en el post, pensé que era mejor con los cabellos enfocados, pero preferí esperar a ver vuestras opiniones y veo que ha sido la opción ganadora por mayoría absoluta.

Realmente la pillé en un momento de ensoñación, ¿quien sabe en que estaba pensando?. Yo pienso que se estaba aburriendo y se dejó llevar por algún pensamiento, ya que estabamos en una merienda con familiares de mi mujer y no habia ninguna otra niña de su edad: o eran mayores que ella o eran menores. Al menos su aburrimiento me dio pie a hacerle una buena foto.

Por cierto la foto está hecha con un teleobjetivo zoom que me dejaron probar en ese momento propiedad del marido de una prima de mi mujer que, curiosamente, tiene la misma cámara que yo, pero mejor equipada. >:(

VLafebre
03/08/2010, 17:46
Sense cap mena de dubtes, la primera és la millor. Cabells enfocats.

I... quin luxe tenir una model així a casa!!. Felicitats.

joangomila
03/08/2010, 20:26
Gràcies a tots pels comentaris sobre la meua filla...ara torno, vaig a torcar-me sa bava. ;)