PDA

Ver la versión completa : L´escala que no va enlloc



Lluis Surralles
18/08/2021, 21:55
Aquesta foto està presa a la part del darrera del Museu del disseny de Barcelona (l´edifici que es coneix com "La grapadora") Em van fer gràcie les ombres de les escales a la paret, però, después m´en he adonat que l´escaleta superior no va a parar enlloc perque no hi ha cap porta.13712

Joan Carres
23/08/2021, 11:13
Bona foto! Ben vista! M'agrada el joc geomètric de línies i ombres.
En aquest tipus de fotos sí que prefereixo respectar les paral·leles i veig la foto una miqueta inclinada. Molt poc, però suficient per donar-me una mica d'incomoditat en mirar-la. La transformació automàtica a Lr, o ACR, deixa les línies perfectament paral·leles. També donaria una miqueta de llum a les ombres: Apareixen les parts d'a baix dels escalons. Has provat en BN?

Carlos Silvestre
24/08/2021, 17:56
Muy bien visto este juego de sombras y lucesei-5

Cisco Dura
24/08/2021, 18:44
Molt ben vista, m’agrada, i coincideix amb els comentaris d’en Joan referent blanc i negre i donar un poc de llum dins les dues ombres de baix l’escala

Lafebre
24/08/2021, 19:45
Coincieixo amb en Carlos. Aquest joc de llums i ombres està molt ben vist. Particularment, jo la deixaria tal qual ens la presentes, sense descartar de fer-ne una versió en BN tal com proposa en Joan. Aquest edifici de La Grapadora sempre m'ha agradat molt i crec què té tantes possibilitats fotogràfiques com moments de llum al cap del dia, i tu n'has escollit un de molt bo. És una llàstima que no puguis corregir el soroll. Bona foto, Lluís.

Jaume Franch
02/09/2021, 22:51
Ben vista. Té un aire Lefebrià.

Eva Abril
06/09/2021, 13:02
Molt ben vista! Molt bona