PDA

Ver la versión completa : Hora punta

Lafebre
17/09/2021, 20:05
He desempolsat una foto que si bé la tenia editada des de fa quasi dos anys, no l'havia publicat enlloc fins fa un parell de mesos. Està feta a Chicago, al fotogènic tren elevat. Té molt de trànsit, però em vaig haver d'esperar una bona estona per poder agafar els dos combois a la mateixa presa. Un cap feta la foto, a sopar.

13740
ISO 800
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/8
1/500 sec.

Pepe Peñafiel
18/09/2021, 09:51
Pues ha merecido la pena la espera. Excelente urbana Vicenç. Diagonales de edificio , los trenes en su justa situación y enmarcados por esa diagonal de luces que redondea la imagen.EscarapelaFF 100x

Carlos Silvestre
18/09/2021, 11:46
A pesar de la cantidad de elementos presentes en la foto has conseguido centrar la atención sobre los trenes (¡pillados en el momento justo!) gracias a las vías y las farolas. Una pasada.EscarapelaFF 100x

Narcis Arpi
18/09/2021, 19:26
Res més a dir. Com sempre EscarapelaFF 100x.

Quan persegueixes persones o esperes trens, vas sol o algú te molta paciència?

Francisco Aviles
19/09/2021, 17:29
Vicenç
Jo no sé que dir, t'ho han dit tot
Fantastica urbana !!...EscarapelaFF 100x

Raul Sintes
26/09/2021, 18:43
Estic com en Xisco, no sé que dir, però la foto m'ecanta!!

Cisco Dura
27/09/2021, 19:07
Uauuu, tens un ull fotogràfic de dalt de tot

Lafebre
30/09/2021, 11:31
Gràcies per comentar, companys. :)

Lluis Surralles
02/10/2021, 19:26
Doncs jo no hi estic massa d´acord. Hi veig massa coses en aquesta fotografia. Si m´apreten no la veig Lafebriana. Per a mi la principal virtut de les fotos d´en Vicens Lafebre és la simplicitat.

Jaume Franch
03/10/2021, 19:28
Totalment d'acord amb quasi tots els companys, en el sentit de que aquesta fotografia té "marca de la casa". És una foto urbana lefebriana en que, tot i la quantitat de elements que omplen la imatge, no resten protagonisme als dos trens, mes aviat al contrarí, els envolten i els assenyalen. La llum, la justa per permetre que els fanals adornin l'escena sense enlluernar.
Chapeau, Vicenç.

Per cert, Vicenç : Ens pots assegurar que aquesta foto no ha obtingut cap premi? ei 24
EscarapelaFF 100x

Lafebre
06/10/2021, 09:50
Totalment d'acord amb quasi tots els companys, en el sentit de que aquesta fotografia té "marca de la casa". És una foto urbana lefebriana en que, tot i la quantitat de elements que omplen la imatge, no resten protagonisme als dos trens, mes aviat al contrarí, els envolten i els assenyalen. La llum, la justa per permetre que els fanals adornin l'escena sense enlluernar.
Chapeau, Vicenç.

Per cert, Vicenç : Ens pots assegurar que aquesta foto no ha obtingut cap premi? ei 24
EscarapelaFF 100x

Jaume, saps que no acostumo fer segons quina publicitat, però ets conscient que si m'ho preguntes d'aquesta manera també saps que no ho puc assegurar. Gràcies, Jaume.

Jaume Franch
07/10/2021, 09:41
Jaume, saps que no acostumo fer segons quina publicitat, però ets conscient que si m'ho preguntes d'aquesta manera també saps que no ho puc assegurar. Gràcies, Jaume.

Cadascú que ho interpreti com vulgui, però a mí em sona que aquesta foto ha pogut ser premiada...
Ahí lo dejo.