PDA

Ver la versión completa : Hostalets d´en Bas



Lluis Surralles
05/10/2022, 18:12
Fa dies que no acompleixo el compromis de penjar, com a mínim, una foto cada setmana. Darrerament no estic fent masses fotos, pero, l´altre dia vam anar a dinar al bonic poble d´Hostalets d´en Bas, a la Garrotxa, prop d´Olot i en vaig ver algunes amb el mòvil. Aquesta m´ha agradat força. No tot han d´esser fotos de concurs. Potser l´any vinent en faré un pessebre.
13953

Jaume Franch
06/10/2022, 21:11
La foto és molt maca, però crec que el monocrom no és una bona opció en aquest cas.

Lafebre
08/10/2022, 10:08
Entenc lo del dinar a Hostalets. L'oferta gastronòmica de la localitat, tenint en compte les seves dimensions, és força ample i de qualitat :). Respecte la foto, m'agrada el resultat obtingut en monocrome. Encara que sigui feta amb el mòbil, crec que valdria la pena corregir la inclinació del campanar i la paret del fons.

Tito Felix
09/10/2022, 09:08
Totalment d'acord amb el comentari del Boss!!! Bona foto Lluis!!

Raul Sintes
15/10/2022, 16:21
Aquest recó és preciós i vas fer be de fotografiar-lo encara que sigui amb el mòbil. Suposo que els color no te van agradar prou i la vas passar a monocrom. A mi m’agrada tal com la presentes Lluis.

Eva Abril
16/10/2022, 19:33
M'agrada molt aquesta foto (corregint aquesta inclinació del campanar). Potser podries posar la que tens en color per comparar? (tot i que a jo m'agraden molt els paissatges en blanc i negre)

Narcis Arpi
17/10/2022, 16:40
D'acord amb el comentari d'intentar corregir la inclinació del campanar. Com a blanc i negre no m'acaba d'agradar el color xocolata, però tu manes.

Pepe Peñafiel
20/10/2022, 19:28
De acuerdo con Vicenç, no me desagrada el monocromo en esta imagen y entiendo que Jaume se quede con las ganas de disfrutar de los colores de esa estampa tan bonita