PDA

Ver la versión completa : Nocturna a Fornells



joangomila
12/07/2010, 18:00
Hola a tots els ff, tot i haver estat absent del foro durant unes setmanes, no m'he oblidat de voltros.
En Jaume ja m'ha comentat que el sopar de ff va ser tot un èxit.
Vos deix una de les fotos que vaig fer a Fornells durant la nit. L'he processada també amb b/n però em sembla que m'agrada més en color.
Repeteixo una cosa que ja vaig comentar anteriorment, veig que la imatge es veu diferent una volta penjada respecte a com jo la veig al meu monitor de casa quan la visualitzo amb el bridge, no sé quin és el motiu. Els colors es veuen més apagats una volta he pujat l'arxiu (potser hauré de pujar-hi més la intensitat abans de pujar-la a la galeria).
En qualsevol cas, esper les vostres opinions. Una salutació a tothom!!!

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs054.snc4/35083_1384010957622_1152427848_30904698_4300533_n. jpg

imported_admin
12/07/2010, 18:23
El motiu, la llum , l'enquadrament, estàn molt bé.
El primer que em crida l'atenció és això que tu també veus : colors apagats, empastats.
Hauriem de repasar el sistema de redimensionat que empres.

Si vols m'envies l'original i intentaré averiguar que ha pogut passar.

joangomila
12/07/2010, 18:26
Te la envio tot d'una, gràcies.

joangomila
12/07/2010, 22:13
Adjunt la imatge una volta tractada per les mans expertes d'en Jaume, crec que ha millorat molt. Segur que estic fent més d'una cosa malament amb el ps!!!

Gràcies Jaume!!!

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=39305 &g2_serialNumber=2

imported_admin
12/07/2010, 22:41
En aquest cas no crec que sigui que fas cosa malament, sino que potser et falta fer algo. Nivells/ curves / brillo / contrast / rectificar les altes llums/ un pel de màscara d'enfocament, etc.

CarlosSilvestre
13/07/2010, 12:03
Aunque no veo la imafen original (cosas de mis cortafuegos laborales???) opinaré sobre la segunda.
Me parece una interesante composición con ese rielar de ¿la Luna? ¿Un foco? Las tonalidades rojizas de la soga son excelentes y, aunque parece faltar algo de luz en el muelle...¡qué caramba...es de noche!. me gusta la foto.

VLafebre
13/07/2010, 13:13
A diferència del Carlos, jo si que puc veure les dues versions (sóc un afortunat* :) ), però coincideixo totalment amb ell. Paso a valorar directament la foto actualitzada de'n Jaume i he de dir que la trobo molt bona, tant de composició, com de tons i com de llums.

joangomila
13/07/2010, 15:44
Moltes gràcies pels vostres comentaris.

Per aclarir el dubte d'en Carlos, la llum que llambreja damunt la mar és de la lluna, era una nit de lluna plena, i el color vermellós del cap és degut a que es reflectia la llum provinent de les faroles del moll.

Pel que fa al problema que s'em presenta a l'hora de pujar imatges al foro, pens que ha de ser degut a una mala configuració del ps, ja que jo les veig bé una volta les he tractades (amb independència de que ho faci prou bé o no) i quan la imatge està pujada a la galeria, resulta que és veu molt diferent de com jo la veig en el ps.

No sé si vaig bé amb el que dic, però per si de cas aqui teniu els ajustaments de color que tenc al ps, si algú ho pogués comparar amb els ajustaments de casa seva i dir-me si estàn bé o no em farieu un bon favor (ho dic per anar descartant coses i intentar trobar una solució):

Sin sincronizar: Las aplicaciones de Creative Suite no están sincronizadas para colores coherentes.
Ajustes: a medida
Espacios de trabajo:
* ** RGB: Adobe RGB (1998)
* ** CMYK: CoatedFOGRA27 (ISO 12647-2:2004)
* ** Gris: Dot gain 15%
* ** Tinta plana: Dot gain 15%
Normas de gestión de color:
* ** RGB: Conservar perfiles incrustados
* ** CMYK: Conservar perfiles incrustados
* ** Gris: Conservar perfiles incrustados
Diferencias del perfil: preguntar al pegar
Faltan los perfiles: preguntar al abrir
Opciones de conversión:
* ** Motor: Adobe (ACE)
* ** Propósito: Colorimétrico relativo
* ** Usar compensación de punto negro
* ** Usar tramado (imagenes de 8 bits/canal)
* ** Compensar los perfiles con referencias a escenas
Controles avanzados: Els tenc desmarcats.

A veure si algú m'ajuda a trobar la solució, si no ja em veig organitzant una trobada de fotofinderos davant el meu ordinador (el sou seria zero, però una cervesa ben fresca si que la tindrieu)* :D

imported_admin
13/07/2010, 16:25
No conec aquests paràmetres i amb això no et puc ajudar.
Però si hi ha una cervesa pel mig, m'ho podria mirar... ;)

Bromes apart, haurem d'esperar als experts per saber si els tirs van per aquí.
La meva intuició em diu que ha de ser algo més senzill i, abans de pensar en que hi ha una mala configuració, hauriem de descartar que no hi hagi ujn defecte de ejecució.
Si vols, jo em comprometo a fer-te una visita (hi hagi cervesa o no) i xoroar el teu modus operandi.

joangomila
13/07/2010, 17:24
Si no record malament, crec que vaig modificar aquests paràmetres a partir de les indicacions del llibre del Mellado.

Em sembla correcte esperar a que els experts donin la seva opinió.

Pel que fa al tema de venir a casa, jo ara estic fent horari d'estiu i tenc els capvespres lliures, per tant, si et ve de gust fer una passada per casa, basta que em diguis el dia i l'hora que et vengui bé i revises els processos que duc a terme per a redimensionar i penjar les fotos al foro. La cervesa ja és dins la nevera esperant-te* ;D