PDA

Ver la versión completa : Selènica



Lluis Surralles
20/05/2023, 23:20
No recordo si en el seu moment vaig penjar aquest retrat però, com que l´he tornat a processar i reenquadrar, el torno a presentar. Correspòn a una sessió d´estudi que van organitzar a Photosagrera que, per cert, tènen un estudi permanent molt ben condicionat. He tornat a formar part de la Agrupació de Sant Adrià de la que vaig marxar fa dos anys per uns motius que ara ja no hi sòn. Hi tinc molt bons amics i es pot dir que he t tornat a casa. De totes formes segueixo també a Photosagrera a òn hi ha molt bon ambient fotogràfic i he fet també bons amics.14071

Bep Taltavull
21/05/2023, 15:27
No recordo aquesta imatge, però m'agraden la combinació dels colors i l'expressió dels llavis, potser preferiria que la mirada fos més directe... ei-5

Jaume Franch
21/05/2023, 20:56
Interessant.
Hi ha zones que, pel meu gust, els hi manca llum.
D'acord amb la opinió sobre la mirada

Molt positiva la teva reincorporació a Foto Sant Adrià.

Lafebre
27/05/2023, 12:12
Celebro que hagis tornat a l'Agrupació de Sant Adrià, Lluís.

Pel que fa aquest retrat de Selènica, a mi sí que em sona que l'havies pujat. I si no era aquest, n'era un de molt semblant. Com faig sempre, et donaré la meva opinió més franca, independentment de si després la compartim o no.
Crec que és un situació que pot donar més de sí. El barret i el monyo són molt potents i treuen protagonisme a la cara de la model. Si li fecis un vinyetat fosc (com acostumes a fer en moltes de les teves fotos) penso que milloraria. Per altra banda, també crec que s'hauria de donar més llum i contrast a la zona dels ulls. Ara estan molt foscos i es redueix l'impacte de la mirada i la màscara, la principal part de la foto.

Pepe Peñafiel
28/05/2023, 15:56
Me encanta la estética de sta imagen. Estoy de acuerdo en darle mas luminosidad en los ojos a la modelo como dice Vicenç

Lluis Surralles
31/05/2023, 11:47
Moltes gràcies pels comentaris. En la meva tornada a Sant Adrià hi ha tingut molt a veure el nostre amic Narcís Arpí. Moltes gràcies Narcís. Has fet que tornés a casa.

Narcis Arpi
01/06/2023, 21:01
M'agrada la fotografia. Comparteixo les propostes de millora que s'han fet.

Lafebre
11/06/2023, 12:46
Moltes gràcies pels comentaris. En la meva tornada a Sant Adrià hi ha tingut molt a veure el nostre amic Narcís Arpí. Moltes gràcies Narcís. Has fet que tornés a casa.

Diuen que qui té un amic, té una mina. (també penso que és així)