PDA

Ver la versión completa : Teulada vetusta



Antonia Sanchez
02/07/2023, 15:23
14105

Hola a tots de nou, fa molt que no pujo fotos, espero "rependre" de nou l'hàbit ara que tindré més temps.

Jaume Franch
02/07/2023, 18:04
Encantats de tenir-te de nou entre nosaltres, Antònia.
Potser no sabràs que en la darrera reunió de ja fa un any, varem acordar fer un esforç per mantenir l'activitat al Fòrum FF, i ens varem comprometre a intentar pujar , al menys, 2 fotos cada mes, cadascú de nosaltres. Si t'hi pots reengantxar, fantàstic.

La imatge que has pujat: Molt ben vist el detall de l'antiguitat d'aquesta taulada i la seva canonada. El contrallum no era fàcil de resoldre. Molt be.

Bep Taltavull
03/07/2023, 12:04
Hola Antònia, content de veure't per aqui.
M'agrada la imatge que ens mostres, potser la veig una mica encaixonada i les ombres una mica dures però gràcies per compartir-la

Lafebre
04/07/2023, 18:07
M'afageixo a la llista de gent contenta de tornar-te a veure per aquests barris. De la foto destacaria el punt de vista per agafar aquest racó de la teulada així com les textures que has aconseguit. Molt bé, Antònia.

Narcis Arpi
09/07/2023, 12:23
Antonia, comparteixo els comentaris dels companys.

Antonia Sanchez
15/07/2023, 19:26
Gràcies! Ara estic una mica més "lliure" i crec que podré pujar les dues fotos al mes que dieu.
REferent a la foto quan dieu encaxionada supós que us referiu a que no he deixat gaire espai pels voltants, sobre tot a la part de dalt. Ho anoto, no m'havia fixat i reniu raó.

Eva Abril
02/09/2023, 20:09
Molt bona la imatge, original i diferent!