Ver la versión completa : Canna indica
Raul Sintes
20/07/2024, 12:11
14383
Després de bastant temps sense aparèixer per aquestes bogues, intentaré complir amb el compromís de pujar una o dues fotografies mensualment. Haig d'aclarir que pràcticament em dedico a la botànica, així que, no sé si haig de pujar-les en aquest espai de crítica o a l'apartat específic. El Boss ja decidirà.
Aquesta fotografia està realitzada al capvespre amb la meva Sony ILCE 6000 amb objectiu 16/50 a 16 mm, iso 1250, obertura 3,5 i vel. 1/125
Lluis Surralles
20/07/2024, 18:21
Celebro tornar a veure fotos teves a FF. El boss ja decisirà a ón poaar-la. Mentrestant et dirè que m´agrada força la foto peró hi veig un halo en el tronc i la flor vermella (que penso que ha d´esser l´atractiu de la foto) età desenfocada. Tinc una foto semblant que la vull pujar per tal de conèixer el nom de la flor. Si bé és molt semblant a aquesta, no és la mateixa
Jaume Franch
20/07/2024, 23:49
Ubicació del tema:
Si la intenció és aportar informació botànica, jo les pujaría a FAUNA I FLORA, tot i que si hi ha comentaris que vagin en favor de millorar la imatge, les crítiques han de ser ben rebudes.
Però si hi ha una intenció artística, doncs a CRITICA ja està be.
La imatge:
Tot i que la planta m'encanta, em sembla, com en Lluís, que li manca cualitat, definició.
Ah!, gràcies Raül per cumplir amb l'acord.
Narcis Arpi
26/07/2024, 17:43
Ben tornat i gràcies per seguir amb les lliçons de botànica. Quan feu aquestes fotografies també teniu el desig de que quedi molt bé. Crec que està bé en aquest apartat.
Un plaer tornar a "veure't" per aquí, Raül, ja ho saps. Pel que fa la qualitat de la foto, coincideixo amb els comentaris d'en Lluís i en Jaume.
Raul Sintes
29/07/2024, 15:22
Gràcies companys per opinar. De cada día em fa més mandre d'agafar els trespeus per fer fotos de macro i és clar, la definició no és la mateixa. Però també em van be els vostres comentaris, així provoquen el què jo ja sé però no ho faig i que m'anima a fer el què cal per obtrenir un bon fotograma.
Jaume Franch
30/07/2024, 12:49
Ben dit Raül.
Carlos Silvestre
02/08/2024, 13:21
Pues la veo desenfocada y con una iluminación rara. A repetir en Septiembre Raülbiaoquing 012 30Q
Bep Taltavull
05/08/2024, 15:53
M'agraden aquests colors i formes!!