Ver la versión completa : Les Tres Xemeneies
La Biennal Nòmada Europea se celebra enguany a Barcelona i 11 municipis més de les rodalies. Una de les seus és aquesta antiga central tèrmica a Sant Adrià del Besòs, i que se le coneix amb Les Tres Xemeneies.
14487ISO 800
Nikkor 14-24 a 15 mm, f/7,1
1/2000 sec.
(No feu gaire cas d'aquestes dades, ja que tot just acabava de sortir de l'edifici, on necessitava una ISO "alteta" i no vaig parar en canviar-la un cop fora)
Pepe Peñafiel
07/10/2024, 10:02
La imagen muestra un edificio que tiene una pintaza para actos culturales.Esas chimeneas deben ser enormes.buen testimonio
Carlos Silvestre
07/10/2024, 17:03
El detalle de la figurita humana indispensable en esta foto. Estupenda.
Bep Taltavull
09/10/2024, 19:19
Molt bona presa, amb una composició impecable i uns colors molt atractius. EscarapelaFF 40x
Jaume Franch
11/10/2024, 18:48
Impecable. EscarapelaFF 40x
Lluis Surralles
14/10/2024, 22:54
Certament que la inclusió de la persona dóna la proporció de la magnitut d´aquest colosal edifici que ara estan intentant promocionar perque, en realitat no saben que fer-ne. L´he vist retratat per tots costats i el teu enquadrament és el que m´ha semblat el mes original. (Made in Lefebre).I aquest cel blau fort li acaba de donar el toc. El dissabte passat, donat el cas de que estan ubicades a Sant Adrià, els de la Agrupació em van convidar a fer-hi una visita fotografica i els vaig dis que no perque no s´em va acudir res original, per altre costat no soc partidari de fer sortides fotogràfiques en grup perque no he conseguit mai treure´n una bona foto.EscarapelaFF 40x
Lluis Surralles
14/10/2024, 22:59
També vull dir-vos que en aquest moment estic veient les llums vermelles que hi ha instalades per tal d´evitar accidents aeris perque, tot i estar situades lluny de l´aeroport, els avions comencen a perdre alçada. Visc a un 4rt. pis bastant a prop de les 3 xemeneies (aixi és com les coneix tothom) i les veig cada dia des del balcó quan surto a veure el dia que fa.
Narcis Arpi
17/10/2024, 14:59
Tot dit en relació a la fotografia. Vas fer marxar a tots els que aquests dies estan passejant per aquí?
Lluis Surralles
17/10/2024, 22:02
No, Narcís. Tampoc estic tan a prop.
Tot dit en relació a la fotografia. Vas fer marxar a tots els que aquests dies estan passejant per aquí?
Ha, ha!!. No Narcís, és tal qual ens la vàrem trobar. Vaig anar-hi amb la meva dona perquè tots dos voliem veure les instal·lacions que hi havien muntat. Era primera hora de la tarda i no hi havia gaire gent. Em vaig esperar a veure si hi passava alguna persona i al cap d'una petita estona vaig tenir sort. Em sembla que era una persona de la pròpia organització. Gràcies pel comentari.