PDA

Ver la versión completa : La Mola de Fornells....

AntoniCladera
19/06/2010, 18:39
Des de Cavalleria... i després d'agafar un bon xop.... Quin xop!!!
Menys mal dels xubasqueros per les càmeres.....
Fotos realitzades avui matí mateix..... amb el 14-24mm i la D700

LA sortida d'avui era ben premeditada. Tan la previsió del temps com així com s'ha aixecat el dia, m'han animat a sortir cap al nord..... A les 6'30hrs partia de casa......

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=34869 &g2_serialNumber=2

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=34863 &g2_serialNumber=1

Salut!!
;)

MariaFlorit
19/06/2010, 19:53
Toni, !Son mágnificas! Como siempre tus fotografías me impresionan

imported_admin
19/06/2010, 23:47
Si les pujes en B/N és que t'agraden més que en color... clar. Què si no.
Son molt maques, si.

AntoniCladera
20/06/2010, 06:42
Si les pujes en B/N és que t'agraden més que en color... clar. Què si no.
Son molt maques, si.

Jaume, efectivament. Saps, si em vaig aixecar a les 6:00 hrs, va ser per anar a fer ses fotos en B&N. Duc molts anys fent b&n i ja preveus la gama dinàmica i quines condicions i fotos són idònies per a fer-les en monocrom. I les condicions de ahir no eren pas en color...
Ara en digital és més fàcil aquesta tasca pels que venim del rodet ja que entenem i duim a la pràctica de manera més ràpida el sistema de zones del Sr Ansel Adams, pare de la fotografia Moderna....

Bé perdonau pel rotllo.....
salut!! ;)

victormijares
20/06/2010, 09:02
Antoni, eres un crack. Ya no por tus fotos expectaculares, si no porque sabes que quieres fotografiar, como debes hacerlo y como retocaras esas fotos.
Para colmo, tus explicaciones me embelesan.
Como me gustaria tomarme unas cervezas mientras me sueltas esos "rollos"

imported_admin
20/06/2010, 09:06
Cap rotllo, Toni.
Això és el que volia saber.
Gracies.

VLafebre
20/06/2010, 12:02
Trobo molt bones les dues fotos, Toni, però si hagués d'escollir, em quedaria amb la segona. En quant a composició, les dues roques en diagonal del primer terme, l'horitzó, els núvols... perfecte. Tècnicament, les dues impecables.

CarlosSilvestre
20/06/2010, 18:32
Magnífico tratamiento de la luz Toni. El contraste entre el cielo dramático y el mar tan calmado es precioso.

PepePenafiel
20/06/2010, 22:21
Preciosas Toni, gracias por compartirlas. ¡¡que pedazo de cielo!!.
Estoy con Vicenç, su tuviese que elegir ( lo cual sería una faena) me quedaría con la segunda.
Una alegría para la vista y además , como bien explicas, todo planificado.

JoanCardona
02/07/2010, 20:20
Señor, yo no soy quien para criticar una foto tuya pero una palabra basta para que aprenda.

;D ;D ;D

Toni, a sa segona foto hi ha un troç de mar que va de s'horitzó fins sa primera roca que no sé què li acab de veure: manca de contrast, de definició,...? No ho sé, però em manca qualque cosa...

Carlos
03/07/2010, 01:01
Molt xules!!!!

Una pregunta... el que les roques estiguin tant perfilades es deu a retoc de photoshop?