De cuan vaig ser,a Biniacolla aquesta pasada Cincogema, en vaig trobar, amb aquet Puput, i en va deixar que li fes aquesta foto.
De cuan vaig ser,a Biniacolla aquesta pasada Cincogema, en vaig trobar, amb aquet Puput, i en va deixar que li fes aquesta foto.
...per que el tenies contra la paret!!! ;D
Bromes apart, enveja em fas. No he aconseguit encara fer una foto a aquest ocell tant d'aprop.... o es que anaves disparant amb el tele de 500mm)
No tens els paràmetres EXIF?.
Sa veritat Jaume es que va fer una bona estona per aquet jardí, i estaba com molt tranquil, d´aqui aquesta foto. Ja m´agradria a mi tenir un 500 ;D. Aqui et deixo els EXIF.*
Modelo* NIKON D3100*
Valor de Apertura* f/10* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 200 mm*
ISO* 400* Velocidad de Obturador* 1/160 sec*
Fecha/Hora* dom 27 may 2012 19:15:30 CEST* IPTC: Derechos de Autor* Manel Almar*
Alto de la Imagen EXIF* 1024 pixels* Software* Adobe Photoshop CS5 Windows*
Gracies per les dades EXIF.
Ara que la torno a veure amb el monitor més fiable, em dona la sensació de que està excessivament contrastada. Pot ser?
Bona captura Manel, coincideixo amb en Jaume en que potser estigui una mica massa
contrastada i crec que el focus està un poc per devant de l'ocell. [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
Si que pot ser Jaume, jo tinc un monitor bastant xarec, de totes maneres, pujare un altre amb menys contrast, a veure com la troveu, .
Yo le veo mejor este Manel.
Felicidades por la imagen.
Jo. Ara la veig sobre-exposada.
Yo al puput no lo veo sobreexpuesto.Iniciado por 67626B6F68060
Marcadores