Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Selenicreus

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,313
    Blog Entries
    1

    Selenicreus

    Ja fa anys que gaudeixo d'aquest cactus, així com algunes persones amb les que comparteixo aquest esdeveniment anual (ara, per S. Joan).
    Apart de les fotos convencionals, fa dos dies, com en altres ocasions, he intentat fer una sèrie de fotos per obtenir un Time Lapse (TL), amb més o menys encert.
    La veritat és que, com que la flor oberta és una meravella, per discreta que sigui la qualitat del TL, veure-ho és un espectacle.
    Ahir vaig fer una foto a una flor en plena apertura (de nit), amb l'iPhone15, i s'em va ocórrer fer-li retroil·luminació.
    Com veureu, va quedar be, però estareu d'acord amb mí que amb una mica de llum anterior pot quedar millor. Ho intentaré; em queden una quarentena de flors per obrir-se !!!


    Nombre:  Selenicereus g -IMG_0278aF-8cv.jpg
Visitas: 304
Tamaño: 510.0 KB
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Bona feina. La retroiluminació interessant, però estic d'acord amb tú, que una mica d'il·luminació per davant ho milloraria

  3. #3
    Una foto preciosa. A mi m´agrada tal i com està. No crec que il.luminant per devant quedi millor. De totes formes no costa res provar-ho.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,313
    Blog Entries
    1
    Gràcies, companys.
    Com ens passa amb la Festa Major, molt probablement hauré d'esperar un any a poder repetir l'experiència.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Realment la pensada de la retroil·luminació va ser una molt bona idea. M'agrada molt tal com t'ha quedat. No estic gaire segur que amb una mica més de llum anterior millorés la imatge. Crec que perdria "grapa". És qüestió de provar-ho quan puguis. Molt bé, Jaume.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •