Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Palazzo Vecchio

  1. #1

    Palazzo Vecchio

    Com ja vaig dir en la foto anterior, vam anar a passar un dies a la Toscana. En aquesta foto, una vista parcial del Palazzo Vecchio, a Florència, des d'un dels carrers que hi donen accés en una hora de macnífica situació de llum.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: DSC_3439.jpg 
Visitas: 673 
Tamaño: 180.8 KB 
ID: 14362

    ISO 200
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/6,3
    1/500 sec.
    -0,67EV

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,349
    Blog Entries
    1
    1. D'entrada, dir que aquest contrast tant extrem de llums, m'ha ha sorprès agradablement.
    Vull creure que hauràs probat a pujar lleujerament les llums de la zona en ombra i t'ha agradat, intencionadament, així.

    2. Coneixent-te, també vull creure que has volgut respectar la lleugera inclinació de la torre.

    Treume de dubtes, Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    1. D'entrada, dir que aquest contrast tant extrem de llums, m'ha ha sorprès agradablement.
    Vull creure que hauràs probat a pujar lleujerament les llums de la zona en ombra i t'ha agradat, intencionadament, així.

    2. Coneixent-te, també vull creure que has volgut respectar la lleugera inclinació de la torre.

    Treume de dubtes, Vicenç.
    Et trec de dubtes amb molt de gust, Jaume.

    1. M'agrada que aquest contrast tant extrem t'hagi sorprès agradablement. D'això es tractava. La volia així des del moment de disparar-la. Si t'hi fixes, a les dades que vaig pujar (just sota de la foto) ja indico que vaig disparar a -0,67EV. En el moment d'editar-la vaig enfosquir encara una mica més les ombres amb una capa de "curvas".

    2. La torre, al natural, no està inclinada, Jaume. Respecte a la foto, jo diria que les verticals de la imatge, inclosa la torre, estan al seu lloc. (O quasi al seu lloc, vaja. Potser sí que hi ha alguna microcollonèssima de desviament, l'edat no perdona), però si és així, no era pas la meva intenció.

  4. #4
    Abans de llegir res, ja m'ha agradat la fotografia tal com està i no t'enganyo que he pensat que al mateix temps enfosquies la resta de turistes que estaven davant teu.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,349
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Et trec de dubtes amb molt de gust, Jaume.

    1. M'agrada que aquest contrast tant extrem t'hagi sorprès agradablement. D'això es tractava. La volia així des del moment de disparar-la. Si t'hi fixes, a les dades que vaig pujar (just sota de la foto) ja indico que vaig disparar a -0,67EV. En el moment d'editar-la vaig enfosquir encara una mica més les ombres amb una capa de "curvas".

    2. La torre, al natural, no està inclinada, Jaume. Respecte a la foto, jo diria que les verticals de la imatge, inclosa la torre, estan al seu lloc. (O quasi al seu lloc, vaja. Potser sí que hi ha alguna microcollonèssima de desviament, l'edat no perdona), però si és així, no era pas la meva intenció.


    1. Perfecte, m'ho imaginava .
    2. La línia horintzontal no em dona inclinació, però la vertical surt 0,56º en sentit horari, que va a favor del que a cop d'ull em sembla.
    No son ganes de molestar, ja ho saps, però si jo hagués estat jurat en un concurs, aquesta impressió, conscient o subconscientment, m'hagués influït negativament. Per això he volgut fer la crítica.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    M´agrada l´enquadrament valent amb aquestes zones fosques, però potser l´hagués retallat una mica mes. Potser n´hi ha massa de zona fosca. És la meva opinió-

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •