Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Efecte Adamski

  1. #1

    Efecte Adamski

    L´altre dia vaig penjar una foto (que no era meva) per si algú savía com es deia l´efecte. En Vicens (qui si no) em va treure de dubtes i em va confirmar que es diu efecte Adamski. Jo veia la foto de les cortines de la Biblioteca Gabriel García Marquez amb aquest efecte i per aixó ho demanava. Que us sembla el rsultat?
    Nombre:  Efecte Adamski.jpg
Visitas: 537
Tamaño: 108.8 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,313
    Blog Entries
    1
    La imatge (he de suposar que aquesta sí que és teva, oi?) és francament atractiva.
    En què consisteix l'efecte Adamsky?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Si, Jaume. Aquesta és meva. Ja la vaig penjar l´altre dia com a Biblioteca Gabriel García Márquez pero jo la veia amb aquest efecte i no savía ni com es deia ni com fer-ho. Afortunadament en Vicens em va treyre de dubtes. L´efecte Adamski el va crear el fotògraf israelí del mateix nom i és molt efectista. El preocès és molt senzill: está destinat a fotografies amb elements repetitius prncipalment verticals i algún element que ja has de tenir previst. Creas una capa de còpia i la desenfoques verticlament amb desenfoque de moviment i hi icorpores l´element que ja tens previst. Jo ho explico a la veva manera tal i com ho he fet, però he trobat varis tutorials que t´ho expliquen més tecnicament "rizando el rizo" tantes vegades com vulguis.
    El problema és que soc tan tossut que ara ho estic provant amb totes les meves fotos i, evidentment, no serveix per a totas. Cal seleccionar molt bé l´imatge previament.

  4. #4
    El meu comentari es el mateix que he fet a la fotografia anterior.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,313
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Si, Jaume. Aquesta és meva. Ja la vaig penjar l´altre dia com a Biblioteca Gabriel García Márquez pero jo la veia amb aquest efecte i no savía ni com es deia ni com fer-ho. Afortunadament en Vicens em va treyre de dubtes. L´efecte Adamski el va crear el fotògraf israelí del mateix nom i és molt efectista. El preocès és molt senzill: está destinat a fotografies amb elements repetitius prncipalment verticals i algún element que ja has de tenir previst. Creas una capa de còpia i la desenfoques verticlament amb desenfoque de moviment i hi icorpores l´element que ja tens previst. Jo ho explico a la veva manera tal i com ho he fet, però he trobat varis tutorials que t´ho expliquen més tecnicament "rizando el rizo" tantes vegades com vulguis.
    El problema és que soc tan tossut que ara ho estic provant amb totes les meves fotos i, evidentment, no serveix per a totas. Cal seleccionar molt bé l´imatge previament.
    Moltes gràcies per aclarir el tema, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Esta me gusta más pero sigo echando en falta una mejor integración del sujeto. Revisando a los que dominan el efecto Adamsky he observado que tienden a crear un leve desenfoque en la selección de los sujetos para conseguir esa integración. Tampoco suelen exagerar mucho el efecto de desenfoque de movimiento (al menos los autores que me han gustado). Hay que que seguir probando.

  7. #7
    A mi també m'agrada més aquesta, pero com diu en Carlos, penso que s'ha d'anar provant, triar la foto que més si avingui per aquesta tècnica i seguir treballant. Com en tots els casos que experimentem de nou. Endavant, Lluís!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •