Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Canna indica

  1. #1

    Canna indica

    Nombre:  _DSC5554-72-850.jpg
Visitas: 594
Tamaño: 235.3 KB


    Després de bastant temps sense aparèixer per aquestes bogues, intentaré complir amb el compromís de pujar una o dues fotografies mensualment. Haig d'aclarir que pràcticament em dedico a la botànica, així que, no sé si haig de pujar-les en aquest espai de crítica o a l'apartat específic. El Boss ja decidirà.
    Aquesta fotografia està realitzada al capvespre amb la meva Sony ILCE 6000 amb objectiu 16/50 a 16 mm, iso 1250, obertura 3,5 i vel. 1/125

  2. #2
    Celebro tornar a veure fotos teves a FF. El boss ja decisirà a ón poaar-la. Mentrestant et dirè que m´agrada força la foto peró hi veig un halo en el tronc i la flor vermella (que penso que ha d´esser l´atractiu de la foto) età desenfocada. Tinc una foto semblant que la vull pujar per tal de conèixer el nom de la flor. Si bé és molt semblant a aquesta, no és la mateixa

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,313
    Blog Entries
    1
    Ubicació del tema:
    Si la intenció és aportar informació botànica, jo les pujaría a FAUNA I FLORA, tot i que si hi ha comentaris que vagin en favor de millorar la imatge, les crítiques han de ser ben rebudes.
    Però si hi ha una intenció artística, doncs a CRITICA ja està be.

    La imatge:
    Tot i que la planta m'encanta, em sembla, com en Lluís, que li manca cualitat, definició.

    Ah!, gràcies Raül per cumplir amb l'acord.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Ben tornat i gràcies per seguir amb les lliçons de botànica. Quan feu aquestes fotografies també teniu el desig de que quedi molt bé. Crec que està bé en aquest apartat.

  5. #5
    Un plaer tornar a "veure't" per aquí, Raül, ja ho saps. Pel que fa la qualitat de la foto, coincideixo amb els comentaris d'en Lluís i en Jaume.

  6. #6
    Gràcies companys per opinar. De cada día em fa més mandre d'agafar els trespeus per fer fotos de macro i és clar, la definició no és la mateixa. Però també em van be els vostres comentaris, així provoquen el què jo ja sé però no ho faig i que m'anima a fer el què cal per obtrenir un bon fotograma.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,313
    Blog Entries
    1
    Ben dit Raül.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Pues la veo desenfocada y con una iluminación rara. A repetir en Septiembre Raül

  9. #9
    M'agraden aquests colors i formes!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •