Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Huldefossen

Huldefossen

Acabem de passar una setmana de viatge per diferents indrets de Noruega, fugint una mica de la calor de l'illa.

Per aquest viatge només em vaig endur la Fujifilm X-E4 amb els objectius Fujinon 16 mm i el Fujinon 27 mm.

Ha estat un viatge organitzat i no he tingut gaire temps per a poder preparar amb calma cap de les fotos que he fet (aquets tipus de viatges van amb els horaris molt marcats i gairebé no tens temps de fer fotos de manera més o manco seriosa).

La foto que vos presento correspon a la cascada de Huldefossen, molt a prop de la ciutat de Forde, a les 8:30 del matí (allà el sol surt molt d'hora en aquesta època), i va ser dels pocs moments en que ens va acompanyar la pluja (de fet la foto està feta aguantant la càmera amb una mà i amb l'altre aguantant el paraigua...).

Nombre:  Noruega_0088R.jpg
Visitas: 342
Tamaño: 103.1 KB

Fujifilm X-E4 + Fujinon 16 mm (eq. 24 mm FF), ISO 320, f/3.6, 1/200, ev -1,67
    EFIAP i MCEF

Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    El context fotogràfic d'un viatge organitzat és un dels enemics del fotògraf, ja ho sabem.
    Sembla que l'equip que et vas endur és molt apropiat per traginar-lo amb comoditat.

Semblava que ja no us faría cap crítica en el fòrum FF, però en aquest cas sí que en faré ; La foto s´ho mereix

1. Contrastar els blancs del salt d'aigua.
    2. Pujar un pel les llums del primer pla.
    3. Donar una mica de "volum" enfosquin, un pel, les zones fosques de la montanya.

(He fet una captura de pantalla i he aplicat aquestes possibles modificacions. Crec que pot millorar notablement)

Esperarem més fotos d'aquest viatge.
    M'agrada aquest joc !

El ambiente está muy conseguido. La composición también. La velocidad del agua la encuentro indefinida; ni congelado el movimiento ni sedoso.
    Las consideraciones de Jaume me parecen ajustadas.

Moltes gràcies per ses observacions.

Jaume: d'acord amb les teves propostes excepte el tema de donar més llum al primer plà, ja que ho vaig provar però no em va convèncer el resultat ja que la llum que tenia en el moment de la foto era més semblant a com l'he deixada i ho vaig prioritzar respecte a cercar una imatge més "correcta"....no sé si m'he explicat....

Enviado desde mi motorola edge 40 mediante Tapatalk
    EFIAP i MCEF

Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Moltes gràcies per ses observacions.

Jaume: d'acord amb les teves propostes excepte el tema de donar més llum al primer plà, ja que ho vaig provar però no em va convèncer el resultat ja que la llum que tenia en el moment de la foto era més semblant a com l'he deixada i ho vaig prioritzar respecte a cercar una imatge més "correcta"....no sé si m'he explicat....

​T'expliques perfectament.
    M'agrada aquest joc !

Comparteixo els comentaris que ja s'han fet i la teva resposta. El moviment que té l'aigua hem sembla bé.

Penso que aquesta foto permet treballar-la una mica mes i pot resutar una molt bona foto. Tal i com està li trobo algunes mancançes com l´entrada de llum per la part de dalt i la manca de detall a la cascada. Ara no està clavada peró tampoc es "efecte seda". En canvi trobo molt correcte la llum i el color del primer pla.

Pens que es una molt bona fotografia que podria millorar en detall a la cascada i al cel.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Moltes gràcies per ses vostres aportacions.

EFIAP i MCEF

Pujo de nou la foto, una vegada aplicats els ajustos proposats, més que res perque la primera foto la vaig pujar excedida de pes i el sistema l'havia redimensionada baixant-la molt de pes respecte de l'original.

Nombre:  Noruega_0088R.jpg
Visitas: 318
Tamaño: 457.1 KB
    EFIAP i MCEF

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores