Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Dins del bosc

  1. #1

    Dins del bosc

    El mes passat vam passar uns dies per la zona de la Serra del Cadí, Solsona, Rasos de Paguera i vam visitar el parc de recuperació d´animals del pirineu. Mentre es recuperen d´alguna maaltia ò accident vieun en semi llibertat pel que no va ser fàcil obtindre fotografies. Vaig tenir sort i en vaig poder captar dues. Cap mes. Aquesta ès una d´elles.
    Nombre:  Dins del bosc.jpg
Visitas: 36
Tamaño: 189.1 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,323
    Blog Entries
    1
    Bona prèsa.
    El "vinyetejat" em sembla excessiu.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Jaume: en aquell moment el bosc estava milt fosc, pel que, en tirar amb tele i no poder tirar lent, vaig haver de obrir molt el diafragma i, a primer terme, van sortir moltes herbes desenfocades que, pel meu gust feien molt lletg. De la forma que penso que va quedar millor va ser enfosquint el voltant. la llum de l´animal és la correcte. Hi havia aquesta entrada de llum.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,323
    Blog Entries
    1
    Discrepo, però l'autor mana.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    M'agrada Lluís, tenint en compte el teu gust per els revelats més be foscos, la veig be, però te un espai de color inadeqüat per al foro,

    "Display P3" en lloc de "Adobe sRGB", segurament es veuria millor
    Última edición por Bep Taltavull; 01/09/2024 a las 17:57
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    A mi m'agrada la captura i també la llum que té l'animal. Si be el vinyetejat, estic d'acord que és una mica agressiu, no me molesta.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,690
    Pues la captura es genial.Esa mirada es brutal

  8. #8
    Bona captura i m'agrada com a quedat l'animal. El vinyetejat tan intens entre en competència amb la cara i potser restant una mica, ...

  9. #9
    Vas tenir sort... i la vas aprofitar molt bé!. M'agrada molt la foto tal com l'has pujat.

  10. #10
    Me gusta tal cuál la presentas. Una delicia.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •