Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Far d'Estaca de Bares a Galicia.

Far d'Estaca de Bares a Galicia.

Com no tinc material recient, he recuperat aquesta fotografia d'un viatge de fa un parell d'anys per terres gallegues. Com be sabeu, quant es fa un viatge en grup, no sempre ajustes la càmera convenientement.
    En aquesta que vos presento hi veig una manca de definició, encara que els meus ulls ja no estan al 100% de visió.

F/8; iso 200% 1/125 velocitat.

Nombre:  _DSC7941 Estaca de Bares.jpg
Visitas: 80
Tamaño: 226.1 KB

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Bon document.
    Res a comentar tècnicament.
    M'agrada aquest joc !

Certament un bon document. Per al meu gust la carretera té massa protagonisme i surt massa del centre de la foto.

M'agrada Raül, potser jo l'hauria feta des de una posició més baixa per agafar tot l'ampla de la carretera
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Pot ser tenguis raó Lluis en que la carretera està massa centrada a l'imatge, però en aquell moment que ets al mig de la carretera, vaig intgentar centrar el fat entre les dos torretes d'electricitat.
    En quant al què comenta en Bep, ara que ho diu, segurament hauria millorat la foto.
    Moltes gràcies per comentar companys.

Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Me gusta mucho la opción que propone Bep.

M'agrada com la presentes. Abans de llegir la teva resposta ja anava a comentar l'encert d'afegir els dos pals. Es bona la proposta de la carretera però hi hauràs de tornar.

Com diu en Jaume, és un bon document. M'agrada tal com està. És de destacar la presència dels elements humans que fan la imatge més atractiva. El que aconsellaria és provar de reduir el soroll, bastant visible en els núvols.

Moltes gràcies pels vostres comentaris. Miraré de millorar-la.

A veces la diferencia está en moverse un poco, agacharse...para conseguir el encuadre idóneo que cambie de manera sustancial la foto. De eso Bep sabe, así que me sumo a su comentario.

Marcadores