Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Saint Malo

  1. #1

    Saint Malo

    Un dia gris i plujós a Saint Malo, una població que es troba molt a prop de Saint Michel i que te molta història sobre la II Guerra Mundial.

    Aqui tenim un antic polvorí de llavors, en un moment de marea baixa. Aqui s'arriben a enregistrar marees de 14 metres d'alçada.

    Nombre:  1- Saint Malo 1.jpg
Visitas: 40
Tamaño: 865.4 KB


    Leica TL2 + Elmarit 18mm = 27mmFF............f/6.3............vel 1/3200............iso 1600
    Última edición por Bep Taltavull; 03/09/2024 a las 16:22
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Per a mi, una foto preciosa amb una molt bona composició. Llàstima d´uns "halos" que hi ha a vàries muntanyetes del fons.

  3. #3
    Moltes gràcies Lluis, des de que tenc problemes a la vista tenc la mala costum de donar massa mascara d'enfoc i

    per això es produeixen aquests halos. A la propera intentaré donar-li menos.
    Última edición por Bep Taltavull; 04/09/2024 a las 14:52
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Dues preguntes, Bep:

    1.- Em xoquen un poc els paràmetres del dispar. Estaves disparant amb prioritat de diafragma i ISO automàtic?

    2.- És un jpg directe de càmera que només has redimensionat i aplicat màscara d'enfocament per a compartir-la o té algun tipus d'edició?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Dues preguntes, Bep:

    1.- Em xoquen un poc els paràmetres del dispar. Estaves disparant amb prioritat de diafragma i ISO automàtic?

    2.- És un jpg directe de càmera que només has redimensionat i aplicat màscara d'enfocament per a compartir-la o té algun tipus d'edició?
    Gràcies Joan per comentar, normalment en fotografia de carrer duc la càmera configurada amb:

    Iso 1600 (fixe), prioridad de diafragma per controlar la profunditat de camp i la càmera decideix la velocitat.

    I mai faig JPG directe, a pesar de disparar amb els dos arxius, sempre faig servir el RAW revelat amb ajustos generals.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,690
    Me encanta la composición. Para mi gusto personal creo algo subexpuesta.Como si le faltasen blancos.Me encanta ese paisaje.

  7. #7
    Cita Iniciado por Pepe Peñafiel Ver mensaje
    Me encanta la composición. Para mi gusto personal creo algo subexpuesta.Como si le faltasen blancos.Me encanta ese paisaje.
    Gracias Pepe, puede que tengas razón con lo de los blancos, a pesar de ser un dia gris i lluvioso
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,323
    Blog Entries
    1
    No puc evitar desitjar veure-la en color.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    No puc evitar desitjar veure-la en color.
    Jaume, et poso una miniatura en color, però trobo més artistic el BN

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 1- Saint Malo 1-1.jpg 
Visitas: 17 
Tamaño: 665.0 KB 
ID: 14471
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,323
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Jaume, et poso una miniatura en color, però trobo més artistic el BN
    Com era d'esperar, pel meu gust, molt millor en color.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •