Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Jenhy

  1. #1

    Jenhy

    Fa uns dies vam portar a terme a Sant Adrià una sessió d´estudi amb model. La Jenhy no era model profesional, però era molt bufona i tenía força classe. Penso que tots els companys vam poder bones fotos. Aquesta és una de les que vaig fer jo. Càmara Canon F5, obj. Canon 70-200 f 2,8 a 155, Iso 200, 1/200, f 7,1
    .
    Nombre:  Jenhy.jpg
Visitas: 26
Tamaño: 92.0 KB

  2. #2
    Abans de poder opinar sobre la imatge, potser hauries de revisar espai de color i pes, veig que només pesa 92KB... potser no veim la imatge com caldria
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    La veritat és que no sé que he fet malament. La vaig penjar a 15 x 15 cms i 150. Potser és que el programa l´ha redimensionat. La torno a penjar
    Nombre:  Jenhy.jpg
Visitas: 19
Tamaño: 145.8 KB

  4. #4
    Hola Lluis, tot i que el pes de la fotografia ha augmentat un poc, crec que encara és molt baixa respecte del que deu ser l'original teu.

    Convé que quan redimensionis una imatge, miris la seva alça i amplada en pixels i no en centímetres per assegurar-te que aquestes mides no superen els llímits que hi ha predefinits al nostre fòrum. També convé comprovar que no sobrepassi el llímit de pes de cada arxiu.

    Ara no recordo a on està establert el llímit de mides i pes dels arxius, estaria bé que en Jaume ens fes un recordatori.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    He experimentat que aixó em passa quan la foto és en format quadrat.

  6. #6
    M'agrada tot d'aquesta imatge, composició, tractament, actitut de la model...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Es posat, s'expresió de sa model i sa composició també m'agraden molt.

    En quant al tractament, per jo em falten blancs a la foto, tot i que, coneixent la teva preferència per imatges tirant a fosques, ho entenc.

    Em manca profunditat de camp per tal de que els dos ulls de la model es vegin més nítids, sobretot l'ull dret d'ella, que tot i estar dins una zona més ombrívola, la vista meua em demana més nitidesa en aquesta zona.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    M'agrada com t`ha quedat la model i la composició de la fotografia. Comparteixo el comentari d'en Joan A. Per mi li falta lluminositat a la visera.

  9. #9
    Jo crec que no. Considero que la visera és un complement i novull que tregui protagonisme al contrallum de la cara. Moltes gràcies companys.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,331
    Blog Entries
    1
    Bona foto, Lluís.
    Com et deia en Joan Antoni, cal que quan redimensionis les imatges per a pujar-les al fòrum ho calculis en PIXELLS i jo en cms., segons els següents límits:


    Nombre:  Captura de pantalla 2024-09-26 a les 19.16.24.png
Visitas: 6
Tamaño: 28.7 KB
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •