Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Sant Felip Neri

Sant Felip Neri

Un indigente con su bicicleta liandose un porro en la Plaza de Sant Felip Neri. Esta pequeña Plaza es muy emblemática en Barcelona. Si entras en ella te transporta a tiempos pasados. Se da la circunstáncia de que en la fachada de la iglesia todavia se rreconocen los impactos de bala de la guerra civil española. No los han querido tocar.

Una vez que la comenteis os explicaré un pequeño truco que me contó un amigo fotògrafo i que he querido probar.
    Nombre:  Sant Felip Neri-.jpg
Visitas: 37
Tamaño: 184.9 KB

Buen encuadre y fantástico el brillo y textura de las baldosas

M'agrada molt aquesta fotografia per composició i tractament i aquesta linia de llum al terra que ens porta al personatge. Conec aquesta plaça
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Lluís.
    Pot ser que hagis "estirat" la imatge, comprimint l'amplada de la foto i conservant l'alçada?
    M'agrada aquest joc !

Viejo zorro: com m´has enganxat. Tant el personatge com la bicicleta eren massa petits i els vaig estirar. Es nota molt?. Perdona això de "viejo zorro". Ho he dit carinyosament per reflectir la tevia gran visió fotogràfica.

Peró no ho he fet ben bé així. He seleccionat el quadre que agafi la bici i la pesona i l´he estirat. Després he retocat els voltants. Per aixó pregunto si es nota molt.

Els vostres comentaris m´ajuden molt a prendre decisions. Confeso que soc molt dolent a l´hora de triar les meves fotografies. En canvi no passa el mateix a l´hora de triar les dels altres.

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    No, el retoc dels voltants no es nota gaire i l'estirada de imatge molt poc.

Aprofito per demanar-te que augmentis la mida del text a 4 (Tamaño 4), perque hi ha un company que li costa molt llegir les lletres a mida inferior.
    Has de resaltar el text i marcar la opcio "Tamaño" 4
    M'agrada aquest joc !

Bona foto, Lluís. Si no m'ho arribeu a dir, jo no havia notat res estrany a la foto. M'agrada molt la llum/contrast de les llambordes.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores