Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Les Tres Xemeneies

  1. #1

    Les Tres Xemeneies

    La Biennal Nòmada Europea se celebra enguany a Barcelona i 11 municipis més de les rodalies. Una de les seus és aquesta antiga central tèrmica a Sant Adrià del Besòs, i que se le coneix amb Les Tres Xemeneies.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: BCN_DSC8370.jpg 
Visitas: 45 
Tamaño: 328.1 KB 
ID: 14487
    ISO 800
    Nikkor 14-24 a 15 mm, f/7,1
    1/2000 sec.
    (No feu gaire cas d'aquestes dades, ja que tot just acabava de sortir de l'edifici, on necessitava una ISO "alteta" i no vaig parar en canviar-la un cop fora)

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,704
    La imagen muestra un edificio que tiene una pintaza para actos culturales.Esas chimeneas deben ser enormes.buen testimonio

  3. #3
    El detalle de la figurita humana indispensable en esta foto. Estupenda.

  4. #4
    Molt bona presa, amb una composició impecable i uns colors molt atractius.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,354
    Blog Entries
    1
    Impecable.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Certament que la inclusió de la persona dóna la proporció de la magnitut d´aquest colosal edifici que ara estan intentant promocionar perque, en realitat no saben que fer-ne. L´he vist retratat per tots costats i el teu enquadrament és el que m´ha semblat el mes original. (Made in Lefebre).I aquest cel blau fort li acaba de donar el toc. El dissabte passat, donat el cas de que estan ubicades a Sant Adrià, els de la Agrupació em van convidar a fer-hi una visita fotografica i els vaig dis que no perque no s´em va acudir res original, per altre costat no soc partidari de fer sortides fotogràfiques en grup perque no he conseguit mai treure´n una bona foto.

  7. #7
    També vull dir-vos que en aquest moment estic veient les llums vermelles que hi ha instalades per tal d´evitar accidents aeris perque, tot i estar situades lluny de l´aeroport, els avions comencen a perdre alçada. Visc a un 4rt. pis bastant a prop de les 3 xemeneies (aixi és com les coneix tothom) i les veig cada dia des del balcó quan surto a veure el dia que fa.

  8. #8
    Tot dit en relació a la fotografia. Vas fer marxar a tots els que aquests dies estan passejant per aquí?

  9. #9
    No, Narcís. Tampoc estic tan a prop.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •