Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Tsuchinshan-Atlas

Tsuchinshan-Atlas

Hola amics! en aquesta ocasió vos porto un event que tenim a l'espai i que, segurament, n'heu sentit a parlar molt.
    De fet en Jaume ja havia deixat constància al xat de l'existència d'aquest fet, però aqui ningú ha ensenyat res.
    La meva prioritat era el destell del far a qualsevol preu, per tant havia de diafragmar bastant, de nit... iso alt i temps d'exposició,
    per tant el preu que he hagut de pagar ha sigut aquest moviment que s'aprecia a les estrelles, que no m'importa.

Nombre:  1-Cometa 20-10-2024-2.jpg
Visitas: 33
Tamaño: 584.8 KB

Nikon D780 + Tamron 24-70 a 52mm ........ISO 6400..............f/11..................vel. 20s

Última edición por Bep Taltavull; 22/10/2024 a las 18:23
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1

Magnífica , Bep. !
    De veritat, una obra d'art, amb una tècnica d'expert.

M'agrada tant aquesta foto que he revisat el que , crec, és modificable:
    Prova a desaturar el color CIAN i el GROC, del far cap avall. Del cel no tocaría res.

M'agrada aquest joc !

La composición, enfoque general y cielo impecables. Estoy con jaume en el resto.

M'agrada molt Bep aquesta composició.
    Però com be diuen en Jaume i en Carlos pens que la part de baix de la fotografia és millorable. És més, me dona sa sensació que el processat del edifici i de la torre del far està fet de diferent versió perquè el fumeral no té aquesta tonalitat grog-verdosa del reste del edifici.

Moltes gràcies amics per les vostres apreciacions, la veritat es que a la part de baix ja vaig desaturar grocs i vermells, cians no,
    però pensava que ja estava prou millorat el color... ho tornaré a provar.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Molt bona fotografia. M'agrada tal com la presentes. D'acord del tot amb el que dius dels estels.

Te l'havia comentat ja a Instagram fa uns dies (aquesta mateixa o una de la mateixa sèrie) però avui m'he adonat que encara no ho havia fet aquí al Foro. Magnífica, Bep. Potser sí què en Jaume i en Carlos tenen raó en retocar el que comenten.

Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Molt bona fotografia. M'agrada tal com la presentes. D'acord del tot amb el que dius dels estels.
    Gràcies Narcís

Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Te l'havia comentat ja a Instagram fa uns dies (aquesta mateixa o una de la mateixa sèrie) però avui m'he adonat que encara no ho havia fet aquí al Foro. Magnífica, Bep. Potser sí què en Jaume i en Carlos tenen raó en retocar el que comenten.
    Gràcies Vicenç, no és la mateixa de Instagram però és del mateis dia

Marcadores