Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Hi serem a temps?

Hi serem a temps?

Aquest diorama ha estat exposat enguany a la 26ª Mostra de Pessebres de Badalona. L´ha fet un company que té molt bones idees i els seus temes són diferents, cosa que ens interessa per a la vatietat de l´exposició. A mi m´encanta. Tant és aixií que li he fet alguns retocs i el penso presentar al concurs mensual de temes obligats de Sant Adrià. Tema: pintar amb llum. Espero, com sempre, la vostra sincera opinió.

Nombre:  hi serem a temps? .jpg
Visitas: 45
Tamaño: 193.8 KB

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Bona iniciativa. Interessant.
    Per a poder opinar sobre el teu treball, m'aniría be saber:
    1. En què consisteix "Pintar amb llum" en fotografía.
    2. Veure el diorama original per a valorar les teves modificacions.
    M'agrada aquest joc !

La tècnica "Lighting painting" (pintar amb llum) consisteix en il.luminra l´objecte mentre s´està efectuant la presa. En aquest cas l´il.luminació el diorama ja la portava amb blaus i morats però penso que és el mateix. Molta gent utilitza les fotos de focs artificials i correfocs que són molt espectaculars.Us acompanyo el diorama original. També us adjunto altres dues fotos que tinc preparades pel mateix motiu. Gràcies
    Nombre:  1 - Samfain-DeNoiseAI-clear copia 4Llagosta amb samfaina.jpg
Visitas: 40
Tamaño: 171.3 KB
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Oli amb sanfaina.jpg 
Visitas: 25 
Tamaño: 118.4 KB 
ID: 14567  

M'agrada Lluis, el resultat
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

El resultado mejora notablemente el original. Lo valoro especialmente porque he intentado en algún bodegón la técnica que describes y me ha quedado una birria.

Coincideixo amb en Carlos. La teva versió és molt més bona que la presa original. Colors i llum impecables.

Marcadores