Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Huldefossen intentando seguir a Txema Lacunza (jejeje)

Huldefossen intentando seguir a Txema Lacunza (jejeje)

Para el viaje a Noruega configuré la cámara con 3 recetas que encontré en internet para 3 condiciones de luz distintas que podían darse en el país con el fin de usar los jpg directos de cámara. Sin embargo, al llegar a casa el resultado no me ha convencido y las fotos que estoy editando son a partir de los archivos raw (suerte que configuré la cámara para guardar ambos tipos de archivo jejeje).

En esta imagen me llamó mucho la atención la roca del primer plano. Al tomar la foto, debido a que teníamos poco tiempo en cada parada para hacer las fotos, me encontré con otra gente del grupo tomando también sus fotos y al disparar ya pensé en ponerme en modo Txema Lacunza para intentar sacar algo decente de la imagen (salvando las distancias con él, puesto que para nada pretendo ponerme a su nivel, ni mucho menos).

Así pues, os pongo el jpg directo de cámara (sin ningún tipo de ajuste adicional) y la fotografía a la que he llegado a partir del archivo raw.

Nombre:  Noruega_0085R1.jpg
Visitas: 231
Tamaño: 455.0 KB
    Nombre:  Noruega_0085R.jpg
Visitas: 248
Tamaño: 617.2 KB
    EFIAP i MCEF

Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Evidentment que no ténen res a veure. Pel meu gust la segona és infinitament superior. Fins i tot aquesta persona de color groc

Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Evidentment que no ténen res a veure. Pel meu gust la segona és infinitament superior. Fins i tot aquesta persona de color groc
    Gràcies, Lluis, volia deixar un punt d'interès i com que la persona duia un xubasquer verd i ja hi havia prou verd a la foto vaig decidir canviar-li el color.

Enviado desde mi motorola edge 40 mediante Tapatalk
    EFIAP i MCEF

Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Precisament, Joan A., els suggeriments que et vaig fer en la primera imatge que vas pujar d'aquest indret, anaven en el sentit d'aplicar els recursos que ens va mostrar en Lacunza.

No caldría dir que aquesta imatge processada em sembla de molt bona confecció i resultat.

Potser encara enfatitzaría més el contrast entre llum i ombres de les parets que abraçen el salt d'aigua.
    M'agrada aquest joc !

Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Precisament, Joan A., els suggeriments que et vaig fer en la primera imatge que vas pujar d'aquest indret, anaven en el sentit d'aplicar els recursos que ens va mostrar en Lacunza.

No caldría dir que aquesta imatge processada em sembla de molt bona confecció i resultat.
    Potser encara enfatitzaría més el contrast entre llum i ombres de les parets que abraçen el salt d'aigua.
    Sí, Jaume, ja vaig intuir per on anaven els tirs del teu anterior comentari jejeje.

Gràcies per la teva aportació.
    EFIAP i MCEF

La segona foto la titularia: "Posa un Raw a la teva vida!"
    Composició, procesat...Magnífica, Joan Antoni.

Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    La segona foto la titularia: "Posa un Raw a la teva vida!"
    Composició, procesat...Magnífica, Joan Antoni.

Moltes gràcies, Vicenç.

Lo de posar un raw a la teva vida m'ha fet molta gràcia jajaja

Enviado desde mi motorola edge 40 mediante Tapatalk
    EFIAP i MCEF

Quina edició més bona que has fet d'aquesta imtatge. Felicitacions!!

Molt bona Joan!! Has fet una edició que comparteixo, possiblement jo hauria fet el mateix però m'hauria quedat amb el de el paraigüa de davant la cascada
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Extraordinaria edición Joan.Preciosa imagen

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores